Tematy prac licencjackich z Marketingu dotyczą często różnych form reklamy. W tym opracowaniu przedstawimy Tobie wiele ciekawych zagadnień, o których warto pisać swój licencjat. Poza tym podpowiemy, na co zwrócić uwagę podczas wyboru swojego motywu przewodniego. Z pewnością się one Tobie przydadzą!
Wybór Twojej problematyki powinien być bardzo dobrze przemyślany, ponieważ może on wpłynąć na kształt Twojej kariery zawodowej. Najlepiej pisać o takim zagadnieniu, które naprawdę Ciebie pasjonuje i w którym chciałbyś się rozwijać. Poniższa tabela prezentuje całą serię ciekawych zagadnień na Twój licencjat o problematyce marketingowej.
| Budowanie marki sklepu internetowego na podstawie mediów społecznościowych. |
| Projekt strategii marketingowej dla wybranego przedsiębiorstwa produkcyjnego. |
| Wykorzystanie marketingu przy sprzedaży w Internecie. |
| Testowanie popytu na dany produkt, na podstawie działań w mediach społecznościowych. |
| Projekt strategii marketingowej dla wybranego sklepu internetowego. |
| Ocena skuteczności kampanii reklamowej wybranego banku. |
| Charakterystyczne cechy marketingu na rynku nieruchomości. |
| Wykorzystanie social media do sprzedaży produktów. |
| Rola marketingu w promocji szkoły językowej. |
| Badanie efektywności kampanii reklamowej na konkretnym przykładzie. |

Wybór swojej problematyki może sprawić pewne problemy. Jeśli nie możesz się zdecydować na żadne zagadnienie, to zawsze możesz poszukać większej ilości inspiracji. Takowe możesz znaleźć przykładowo w odpowiednich mediach, które koncentrują się na marketingu. Poza tym w doborze odpowiedniego tematu zawsze może pomóc Tobie Twój promotor, który na pewno ma bardzo bogatą wiedzę o działalności naukowej.
„Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał”. Zig Ziglar
Pamiętaj, aby przy wyborze swojego zagadnienia wziąć pod uwagę dostęp do informacji. Nie ma mowy o wysokiej jakości działalności naukowej bez dostępu do danych. Zawsze lepiej wybrać ten temat pracy dyplomowej, do którego informacje i literatura są łatwo dostępne, aniżeli taki, do którego nie ma żadnych danych.
Tematy prac licencjackich z Marketingu – parę słów konkluzji.
Tematy prac licencjackich z Marketingu często koncentrują się na analizach strategii marketingowych wybranych przedsiębiorstw. Najlepiej pisać swój licencjat z Marketingu na podstawie konkretnej firmy, w której pracujesz. Pamiętaj, że najcenniejsze są te umiejętności, które jesteś w stanie wykorzystać w praktyce. Jak mawiał Napoleon Hil „prawdziwą miarą inteligencji jest działanie”.

















