Tematy prac magisterskich z marketingu są często fascynującymi analizami konkretnych posunięć danych firm w zakresie promocji, dystrybucji, czy też polityki cenowej. W poniższym artykule przedstawimy motywy przewodnie tego typu prac. Udzielimy również porad, odnośnie do wybrania odpowiedniego motywu przewodniego.

Wybór zagadnienia na Twoją pracę dyplomową może zadecydować o całej Twojej karierze, dlatego musi być on bardzo dobrze przemyślany. Przykładowo, jeśli chcesz się rozwijać w sprzedaży bezpośredniej, to wówczas praca dyplomowa o marketingu bezpośrednim powinna Tobie pomóc. Można powiedzieć, że tematyka Twojej pracy dyplomowej powinna być zdeterminowana przez wizję Twojej przyszłej kariery.

Jeśli wybór odpowiedniego zagadnienia sprawia Tobie problemy, to skontaktuj się ze swoim promotorem. On na pewno powinien naprowadzić Ciebie na najbardziej atrakcyjne dla Ciebie zagadnienie.

Przy wyborze tematu swojej pracy dyplomowej musisz mieć na względzie przede wszystkim dostęp do odpowiednich informacji. Bez danych Twoja działalność naukowa po prostu nie ma żadnego sensu.

Poniżej przedstawiamy konkretne przykładu tematów prac magisterskich z marketingu. Niezależnie czy studiujesz we Wrocławiu, czy też nie, warto się z nimi zapoznać.

Tematy prac magisterskich z marketingu – Wrocław i okolice.

  1. Marketing terytorialny na przykładzie Wrocławia.
  2. Rola reklamy telewizyjnej w kreowaniu popytu na usługi i produkty.
  3. Ocena działań marketingowych danego banku.
  4. Wykorzystanie instrumentów ambient marketingu w praktyce.
  5. Ocena strategii marketingowej danego koncernu.
  6. Specyfika marketingu wirusowego i ocena efektywności jego instrumentów.
  7. Reklama w branży alkoholowej i jej prawne ograniczenia./li>
  8. Rola argumentacji w marketingu bezpośrednim.
  9. Analiza skuteczności instrumentów marketingu partyzanckiego.
  10. Wpływ liderów opinii na preferencje konsumentów.

Dobrym rozwiązaniem byłoby podjęcie pracy zawodowej w marketingu już podczas studiów. Dzięki temu sam widzisz, czy to, czego się uczysz, można z powodzeniem stosować w praktyce, czy też nie. Tak czy inaczej, wiedza wyniesiona z praktyki jest najbardziej wartościowa. Im więcej jej posiadasz, tym większa jest Twoja wartość na rynku pracy.

Tematy prac magisterskich z marketingu – rozmaite refleksje.

Tematy prac magisterskich marketingu dotyczą rozmaitych kwestii związanych z elementami marketingu mix. Tak czy inaczej, Twoja praca magisterska nie powinna być traktowana przez Ciebie jako smutna konieczność. Najlepiej traktować ją przede wszystkim jako przygotowanie do swojej działalności zawodowej.